maandag 9 februari 2009

Het heeft even op zich laten wachten maar hier ben ik weer. Die Ad is nu al niet bij te houden met al zijn stukjes. Kan je nagaan hoe het dadelijk gaat als we de berg op moeten.
Ik wil wel even reageren op het stukje van Ad over de problemen die hij ondervindt voor wat betreft zijn goddelijke fietslichaam. Dit brengt me ernstig aan het twijfelen of ik wel door moet gaan met het verwijderen van die 15 kg. Uit het verhaal van Ad begrijp ik dat ik veel moet opgeven wanneer ik die 15 kg kwijt ben. Mijn brede schouders en immense borstkast (zeker wanneer ik mijn buik inhoud, waar ik inmiddels goed in geworden ben) leveren mij nu wel de nodige aandacht op wanneer ik me op het strand begeef. Nu blijkt dus die aandacht te verdwijnen wanneer ik een lichamelijk kopie van Ad wordt. Allemaal zaken waar je niet bij stilstaat als je dit hele avontuur begint. Zo weet die Ad je wel te motiveren. Wanneer je in de media hoort dat kanker inmiddels de ziekte is geworden waar de meeste mensen aan overlijden sta je ineens weer met beide benen op de grond. Dan besef je dat hoe je er uitziet totaal van ondergeschikt belang is als we ons doel maar halen. Dat is dan ook waar ik voor bezig ben. Reken maar dat die (piep) berg bedwongen gaat worden want opgeven ……....

Hans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten