woensdag 11 februari 2009

Beste Hans,
Ik wil toch graag even enkele zaken recht zetten. In de eerste plaats het feit van de sokken. Sokken bij de fietsenmaker gekocht, klinkt al niet logisch. Ik heb ze gekocht bij een out-door shop. Voor als je naar Noorwegen gaat of zo. Bij mij hielp het wel. Misschien een advies om eens te kijken naar de pakkende teksten op je doos sigaren. Dan heb je vast wel eens gelezen dat roken de bloedsomloop beïnvloed. Maar excuus voor het in jouw ogen incorrecte advies. Een voordeel heb je wel, als straks in maart de winstuitkering mocht komen, heb jij een oude sok om het in te bewaren

Verder was je bang dat 15 kilo afvallen niet verstandig was, omdat je dan mijn postuur zou evenaren. Ik voel me prima bij mijn postuur, maar als je in de buurt wilt komen zou ik niet stoppen bij 15 kilo. Een andere mogelijkheid is om je per kilo te laten sponseren. Ach het is allemaal maar flauwekul in het trappelen van ongeduld om te beginnen. Wel even een serieuze tip, hoe zwaarder je bent, hoe harder je naar beneden gaat. Maar dat gaan we ongetwijfeld nog uitgebreid in het trainingsprogramma opnemen. Dalen is vooral een kwestie van durven en de juiste lijn. Maar wat bij dalen toch wel het meest essentieel is, is dat je je vooraf er van moet overtuigen of er geen bus naar boven komt en je tussen alle uiteengespette vliegjes op de voorruit zit geplakt.

Voor wat betreft het afvallen en het ideale gewicht verschillen de meningen danig. Ik heb wel wat gewicht ingeleverd, maar je voelt je toch een stukje prettiger. Ook met het trappen zit je buik niet in de weg. Ondanks de sokken en het warme plekje in je bed zou ik toch maar gewoon door blijven fietsen in de vorst. Je kunt maar een keer een eerste indruk maken en het tijdstip om dat te doen begint te naderen.

Ad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten